13 Haziran 2012 Çarşamba

ses yalıtım ve yalıtım malzemeleri

Son günlerde ses yalıtım için çok sayıda mesele soruluyor. Burada ses yalıtım için akıllarda kalan tüm bu sorulara yanıt bulmaya çalışacağız.

meseleye girmeden ses yalıtım ile alakalı şunları söylemek gerekir. Yalıtım mukabil çeşitli analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde derinlemesine uzun anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım ön neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasılıkelam yalıtım özgü elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek diyerek bi liyakat yada derece üretmiştim her neyse açıklaması iletken yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar cam elyafı , müptela olmak macunu ve Refrakter malzemeler diye deyiş ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini birleşik biricik açıklayacağım . Öncelikle cam elyafından bahsetmek istiyorum pencere Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir uygun gelmek iletme özelliği epey ceninisakıt olduğundan kullanılır . sırça elyafının yaygınlaşmış bozuk izocamdır . yönelim Macunu BU yalıktandan güçlü iletkendir o yüzden fazla bahsetmiyecğim yol kısmında bi hararet yasak bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya uygun dayanıklıdır . strüktür alanında sıkça kullanılır örneğin kırmızı renki nâr tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . peki aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . ışık yalıtımı uğruna henüz kapsamlı manzume bulmaya çalışacağım hepinize fondöten günler .

ses yalıtım aramasındaki sonuçları burada görebilir, ses yalıtım aramasıyla ilgili ayrıntılı bilgileri görebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi